Cink - Miért fontos?

Cink – Miért fontos?

Szeretné, ha erősebb immunrendszere lenne vagy elkerülné az időskori látásromlást? Beszéljünk egy kicsit a cinkről. Sok helyen olvashat arról, hogy ez az ásványianyag nagyon fontos szerepet tölt be a sejtépítésben, … Olvasd tovább >

Fehérje bevitel

Fehérje bevitel

ALAKÍTSD FEHÉRJE BEVITELED A FIZIKAI AKTIVITÁSOD TÜKRÉBEN! Az intenzív fizikai megterhelések, így a sporttevékenység hatása a fehérje-szükségletre a sporttáplálkozás egy olyan területe, melyen még nem hallhatunk egyöntetű szakmai konszenzusról. Még … Olvasd tovább >

Izomépítés Szent-Grálja

Izomépítés Szent-Grálja

A miosztatin, pontosabban, a miosztatin-blokkolás, mint az izomépítés Szent-Grálja a John Hopkins Egyetem több, mint egy évtizedes tanulmánya nyomán került a testépítő társadalom fókuszába. A tanulmány során „miosztatin-génkezelt” egerek olyan … Olvasd tovább >

Miért az L-karnitin?

Miért az L-karnitin?

Az l-karnitinról mindenkinek a zsírégetés jut először eszébe, ami teljesen helytálló, hiszen az egyik leghatékonyabb kiegészítő, ami a zsírégetést elősegíti. A karnitin egy aminosav, amelyet a szervezet a lizin és … Olvasd tovább >

Ne felejtsd el a D-vitamin

Ne felejtsd el a D-vitamint

Ne felejtsd el a D-vitamint, ha nem akarod, hogy legyűrjön az influenza! A hirtelen lehűlésekkel és időváltozásokkal tarkított ősz az influenzás megbetegedések jellemző időszaka. Az esős, párás, és sokszor kiszámíthatatlan … Olvasd tovább >

Testépítés 50 felett

Testépítés 50 felett

Mi történik az izmokkal, ahogy elkezdünk öregedni? Ez sajnos egyszerű: az izomtömeg folyamatosan csökken. A felnőttek 40 éves kor fölött úgy 10 évente elveszítik az izomtömegük 3-5%-át. Ez az izomtömeg-csökkenés … Olvasd tovább >